Kurs YLE

CAMBRIDGE ENGLISH: YOUNG LEARNERS

CZYM SĄ EGZAMINY CAMBRIDGE ENGLISH: YOUNG LEARNERS?

Egzaminy Cambridge English: Young Learners są cenione na całym świecie – z kwalifikacjami Cambridge English dzieci mają dostęp do najlepszych liceów, rozwoju oraz zwiększają swoje szanse na otrzymanie interesującej pracy w przyszłości. Pozwalają one wypracować uznawany na świecie standard języka angielskiego, krok po kroku rozwijać znajomość tego języka, uzyskać obiektywne potwierdzenie postępów w nauce oraz przede wszystkim rozwijać u dzieci pewność siebie potrzebną we wszystkich sytuacjach życiowych.

Egzaminy Cambridge English: Young Learners są przeznaczone dla dzieci szkół podstawowych w wieku 7-12 lat.

 Egzaminy te:

  • sprawdzają następujące umiejętności: pisanie i czytanie, mówienie oraz słuchanie;
  • są oparte na tematyce i sytuacjach zaczerpniętych z życia;
  • rozwijają umiejętności potrzebne dzieciom, by komunikować się w języku angielskim;
  • mają trzy poziomy trudności: Starters, Movers, Flyers.

 

Około miesiąca po egzaminie wszystkie dzieci, które do niego przystąpiły, otrzymują certyfikaty z zaznaczoną ilością tarczek, które zdobyły z każdej sprawności językowej. Maksymalna liczba tarcz do zdobycia z każdej sprawności to 5 (co oznacza, że dziecko zdało celująco).

Egzaminy odbywają się w Mińsku Mazowieckim w siedzibie Studium Języków Obcych i są przeprowadzone przez nasze SJO Preparation Centre.

PRZEWIDYWANY TERMIN EGZAMINÓW SESJI 2025 NA WSZYSTKICH TRZECH POZIOMACH ZOSTANIE PODANY W LISTOPADZIE 2024R.

NIE MA MOŻLIWOŚCI ZMIANY TERMINU EGZAMINU!

Poziom Starters          cena zostanie podana w grudniu 2024

Poziom Movers          cena zostanie podana w grudniu 2024

Poziom Flyers             cena zostanie podana w grudniu 2024

Zachęcamy Państwa

DO ZAPOZNANIA SIĘ Z INFORMACJAMI NA STRONACH CAMBRIDGE. ZNAJDĄ TAM PAŃSTWO WSZELKIE NIEZBĘDNE INFORMACJE DOTYCZĄCE EGZAMINÓW ORAZ BĘDĄ MIELI MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z WIELU GIER I ZABAW JĘZYKOWYCH WSPÓLNIE Z DZIECKIEM, A TAKŻE OBEJRZENIA WYWIADU Z EKSPERTEM PSYCHOLOGII DZIECIĘCEJ.